ניהול מוניטין לסוכני נסיעות

עולם הנסיעות עושה מהפכה בשנים האחרונות, תודות לשמיים פתוחים ועוד מגוון רחב של פלטפורמות שהפכו את עולם הנסיעות והתיירות לפשוטים, קלים וזולים הרבה יותר. אחד הענפים הגדולים בעולם התיירות הם סוכנויות הנסיעות. סוכנויות אלו הבינו בשנים האחרונות את החשיבות בשירותי ניהול מוניטין לשם עיצוב תדמית חיובי. תקופת הקורונה פגעה רבות במגוון רחב של סוכנויות נסיעות ועושה רושם כי ללא שינוי תדמיתי באינטרנט אותם עסקים מתקשים למצוא את הדרך חזרה למעלה. סוכן נסיעות הינו תחום החשוף למגוון רחב של ביקורות מלקוחות לא מרוצים ולעיתים אף מחברות וסוכנים מתחרים המעוניינים לפגוע בשמכם הטוב. אזכורים שליליים לצד מוניטין שלילי ברשת יכול לפגוע בצורה משמעותית בשמו הטוב של סוכן הנסיעות ואף פוגע באופן ישיר בהכנסתו. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות ניהול מוניטין – אנשי המקצוע של My Reputation פה על מנת לענות לכם על כל השאלות.

 

ניהול מוניטין לסוכני נסיעות – במה מדובר?

העולם בו אנו חיים הפך בשנים ואף בעשורים האחרונים לעולם טכנולוגי ודיגיטלי בו ניתן להגיע אל הכל בלחיצת כפתור ואף להגיע אל מאות אלפי אנשים ברגע אחד. מגוון רחב של פעולות, עסקים ושירותים עברו לדיגיטל – החל מהרשמה לאוניברסיטאות, מוזיקה, שידורי טלוויזיה, משלוחי אוכל ואפילו אימוני כושר המועברים בזום. אפשר להגיד שלא מעט דברים חיוביים קרו בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית והדיגיטלית.

יחד עם זאת, לצד כל הדברים החיוביים עליהם אנו מדברים אנו רואים גם לא מעט חסרונות. בעלי עסקים רבים, אנשי ציבור, בעלי מקצוע ואף סוכני נסיעות מוציאים את עצמם עומדים אל מול "אור הזרקורים" גם כשאותו אור לא הכי חיובי עבורם. בשנים האחרונות אנו רואים מגמה עולה בה האצבעות הופכות להיות הנשק הכי חזק של אנשים מאחר והיד הופכת להיות מעט קלה על המקלדת.

כתוצאה מכך אנו רואים סוכני נסיעות רבים אשר "נהנים" ממטר של אזכורים שליליים, חוות דעת שליליות, פסקי דין וביקורות. כל אלו יכולים להגיע מלקוחות לא מרוצים, קולגות מהתחום ואפילו מתחרים אשר רוצים ברעתנו ומנסים לשים לנו מקל בגלגלים תוך כדי פגיעה בשמנו הטוב.

מוניטין של סוכן נסיעות ו/או חברת סוכנויות מושפעים רבות מן עולם המדיה והדיגיטל – הלכה למעשה אזכורים שליליים המופיעים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות יכולות להרים עסק ביום אחד אך עם כמה שזה כואב גם להשמיד אותו כליל. אנו רואים כי בשנים האחרונות סוכני נסיעות רבים החלו להבין את החשיבות בניהול מוניטין ופונים אל חברות המתמחות במלאכת ניהול מוניטין לסוכני נסיעות. השם של העסק שלכם הוא הנשק הכי חזק שלכם והוא זה שמייצג אתכם אל מול לקוחות פוטנציאליים וקולגות למקצוע. חברת My Reputation הינה אחת החברות החלוצות והמובילות במשק הישראלי בעולמות המוניטין ומתמחה בניהול מוניטין לצד שיווק וקידום אורגני במנועי החיפוש מה שהופך אותה לבחירה הטבעית עבור מאות בעלי מקצוע ברחבי הארץ. החברה עובדת ללא לאות על מנת לדחוק את כל האזכורים השליליים אודותיכם ודואגת כי השם שלכם יעלה אך ורק בשפתיים חיוביות.

היכן ניתן למצוא אזכורים שליליים על סוכני נסיעות?

עד לפני שני עשורים ניתן להגיד כי לקוח לא מרוצה היה משפיע על סביבתו הקרובה ביותר, אם אנו נסתכל על המציאות בה אנו חיים היום אנו נראה כי לקוח לא מרוצה יכול להשפיע בצורה משמעותית על ההכנסות שלנו ועל עשרות עד אלפי אנשים שהוא כלל לא מכיר. כיום אנו חיים בעידן בו כל ביקורת ואזכור שלילי ולו הכי קטן יכול להגיע אל אלפי אנשים ולפגוע בשמנו הטוב ובשם העסק שלנו. כיום אנו רואים לא מעט מקומות בהם ניתן למצוא אזכורים שליליים על סוכני נסיעות:

  • מנועי חיפוש – כמו שהגעתם אלינו תוך כדי חיפוש של בעל מקצוע המתמחה בניהול מוניטין כך יגיע אליכם לקוח המעוניין בסוכן נסיעות שילווה אותו במהלך הטיול שלו. מנוע החיפוש הוא המקום העיקרי בו נוכל למצוא אזכורים שליליים על סוכני נסיעות ו/או על שמנו הפרטי מאחר ומדובר במנועי חיפוש המרכזים את כל התכנים המשולבים במדיה. כיום גוגל הוא מנוע החיפוש הגודל בעולם ואנו רואים כי מדי שניה מתבצעים בו עשרות מיליוני חיפושים ברחבי העולם. לא מעט סוכני נסיעות מוצאים את עצמם עומדים אל מול הזרקורים ואל מול לא מעט אזכורים שליליים במנועי החיפוש – כל אלו גורמים לפגיעה משמעותית באותו סוכן.
  • פורומים של מטיילים – פורומים של מטיילים הוא מקום נוסף בו ניתן למצוא אזכורים שליליים על סוכני נסיעות, אלו יכולים להגיע מקולגות מהתחום שרוצים ברעתנו ולעיתים אף מלקוחות אשר חוו איתנו חוויה שלילית כזו או אחרת – אף פעם לא ניתן להשאיר את כל הלקוחות מרוצים.
  • TRIPADVISIORפורטל זה נחשב אחד הפורטלים הגדולים בעולם לטיולים ונסיעות ואף מכיל פורום פורה להמלצות ביעדים בעולם. בשנים האחרונות ראינו מגמה עולה של סוכני נסיעות המוזכרים בצורה שלילית בפלטפורמה זו.
  • רשתות חברתיות – הרשתות החברתיות תופסות נתח לא קטן בכל הקשור לאזכורים שליליים ופגיעה בתדמית של סוכני נסיעות. אנו רואים סוכני נסיעות רבים אשר מוכפשים באמצעות הרשתות החברתיות – אינסטגרם, פייסבוק וטיקטוק. אזכורים אלו עלולים לפגוע בצורה משמעותית הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.
  • פסקי דין – זה לא משנה אם מדובר בפסק דין שזוכיתם בו או לא, לא מעט סוכני נסיעות מוצאים את השם שלהם מופיע תחת דיון משפטי בו לקחו חלק. יכול להיות שהדיון כלל לא קשור לעולם הנסיעות אלא לעולמם הפרטי – דיני גירושין, ירושות, צוואות או אפילו דוח אל מול עיריית תל אביב. פסק דין המופיע במנועי החיפוש מדליק נורת אזהרה עבור קולגות רבות אשר יהיו מעוניינים בשיתופי פעולה איתכם ואף ללקוחות פוטנציאליים אשר ירצו לסגור איתכם חופשה. כמו כן פסק דין המוזכר תחת השם הפרטי שלכם יכול לפגוע גם בקשרים חברתיים וברקימת קשרים זוגיים בהמשך – לכן אין מן הנמנע לפנות אל בעל מקצוע המתמחה בפרויקטי ניהול מוניטין לסוכני נסיעות.

 

האם תוצאות שליליות במנועי החיפוש עלולות לפגוע בנו?

אם אתם שואלים אותנו מדובר בשאלה רטורית לכל דבר ועניין. תוצאות שלילות לא רק עלולות לפגוע בכם אלא פוגעות בכם הלכה למעשה. אם אנחנו מסתכלים על מנוע החיפוש המוביל בעולם "גוגל" (אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע עליו לא פעם ולא פעמיים) אנו נגלה כי מתבצעים בו למעלה מ – 60 מיליון חיפושים מדי שניה בכל רחבי העולם. תוצאות שליליות המופיעות אודות סוכן נסיעות ו/או חברת סוכנויות עלולה לפגוע בצורה משמעותית בשמכם הטוב ובשם העסק שלכם. אנו מציעים לכם בתור התחלה להריץ את השם של העסק שלכם ו/או את שמכם הפרטי ולראות מה הם התוצאות אודותיכם. עליכם לזכור כי כל בעל מקצוע ו/או לקוח איתו תבואו במגע יעשה את אותו הדבר בדיוק לכן חשוב כי המוניטין שלכם יהיה נקי מכל רבב.

תוצאות שליליות המופיעות במנועי החיפוש יכולות לפגוע בסוכני נסיעות במגוון רחב של אספקטים בחייהם העסקיים והאישיים. ביניהם אנו רואים:

  • מיתוג עסקי בעייתי
  • מיתוג אישי בעייתי
  • פגיעה בשם הסוכנות בה אנו עובדים
  • פגיעה משמעותית בשמנו הטוב ובפועלנו
  • חשיפה של מידע פרטי ואישי (לעיתים גם על הקרובים לנו)
  • ביטול עסקאות לאחר שנעשו
  • הימנעות מעסקה לאחר חיפוש של השם שלנו במנועי החיפוש
  • מעבר לקולגות ומתחרים מן התחום
  • פגיעה בקשרים בין אישיים
  • פגיעה בקשרים עם קולגות מהתחום
  • פגיעה בזוגיות כתוצאה ממוניטין, שם רע ואזכורים שליליים אודות השם הפרטי שלנו במנועי החיפוש

ניהול מוניטין לחברת תיירות

"האם אני כבעל סוכנות נסיעות יכול לנהל לעצמי את המוניטין לבד?"

במרוצת השנים פגשנו בחברת MyReputation לא מעט בעלי מקצוע מעולם הנסיעות אשר תהו האם הם יכולים לנהל לעצמם את המוניטין לבד או שמא הם יצטרכו בעל מקצוע המתמחה בתחום לעבוד איתו. הלכה למעשה כל אדם באשר הוא יכול לנהל עבורו את המוניטין, אך אם אתם שואלים אותנו זו לא תהיה דווקא הבחירה החכמה ביותר שלכם בתקופה האחרונה. אנו מאמינים כי אין מנוס מלפנות אל בעל מקצוע המתמחה במלאכת ניהול מוניטין מאחר ומדובר בתחום הדורש ניסיון, מיומנות, מקצועיות, הבנה נרחבת של פסיכולוגיית הגולש וידע מקיף ומעשי בעולמות הדיגיטל לצד עולמות הקידום האורגני. עבודה חובבנית, לא מקצועית וללא ניסיון עלולה לגרום לכם לבזבוז של זמן, כסף ומשאבים רבים ואף לגרום ליותר נזק מתועלת.

האם רק סוכנות נסיעות הסובלת מאזכורים שליליים צריכה ניהול מוניטין?

סוכנות נסיעות וסוכני נסיעות רבים תוהים האם רק סוכנויות הסובלות מאזכורים שליליים צריכה ניהול מוניטין או שמא מדובר בשירות חובה לכל בעל עסק. אנו מאמינים כי כל עסק באשר הוא על אחת כמה וכמה סוכני נסיעות החשופים באופן מתמיד וקבוע אל ביקורות יעבדו עם חברה המתמחה בניהול מוניטין.

הגלגל תמיד מסתובב ואתם לעולם לא תוכלו לדעת איפה תהיו בשבוע הבא ואפילו בעוד כמה שעות, לכן אנו מאמינים כי ישנה חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בניהול מוניטין אשר תדע לנהל את המוניטין שלנו בצורה נכונה. הזמן הטוב ביותר לעבוד על מוניטין של סוכן נסיעות הוא כאשר המוניטין שלו נקי וללא רבב – זה הזמן לשמר, לחזק ולהפוך את המוניטין למוניטין אותו יהיה קשה להרוס בעתיד ברמה הדיגיטלית והאורגנית במנועי החיפוש.

אי אפשר להשאיר את כולם מרוצים

סוכני נסיעות חשופים תמיד לביקורות, אנשים המגיעים מעולם שירות הלקוחות יעידו כי עבודה והתמודדות עם לקוחות איננה קלה ברוב הפעמים ולעיתים אף יכולה להיות מייאשת. לקוחות בלא מעט מן המקרים ימצאו סיבות להתלונן וישליכו לא מעט מן הדברים שקורים להם במהלך החופשה על סוכן הנסיעות שלהם. ניהול מוניטין עוזר להעלים את הביקורות השליליות, לדחוק אותם ולהעלות את שמכם על שפתיים חיוביות.

כאשר אתם בונים מוניטין חיובי אתם משווקים וממתגים את עצמכם כמותג המתמחה בתחום ומגיעים אל קהלים רחבים הרבה יותר – מה שגורם לעלייה משמעותי במחזור החודשי והשנתי.

 

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת ניהול מוניטין לסוכני נסיעות

אנו מניחים שיצא לכם לגגל "חברת ניהול מוניטין בגוגל" לפני שהגעתם אל האתר שלנו, ככה גם הלקוחות שלכם מגיעים אליכם. מחיפוש קטן במנועי החיפוש ניתן להגיע אל כמות בלתי מבוטלת של בעלי מקצוע המציעים שירותי ניהול ומוניטין יחד עם זאת אנשים רבים תוהים איך ניתן למצוא את החברה הטובה ביותר עבורנו. אנו מאמינים כי אין מנוס אלא מעבודה עם חברה המתמחה בעולמות המוניטין ובעלת מוניטין גבוה. חברה כזו תדע איך לנהל את פרויקט המוניטין שלכם בצורה נכונה לצד תכנית עבודה מפורטת ומסודרת ותתן לכם מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת. ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם:

  • ניסיון, מוניטין ו-ותק – אחד הדברים הראשונים עליהם אנו נרצה לשים את הדגש הם הניסיון, המוניטין והותק של בעל המקצוע ו/או החברה איתה אנו בוחרים לעבוד. אנו למדים כי חברה בעלת ניסיון לצד ותק תדע איך לגשת בצורה חכמה ונכונה אל הפרויקט שלנו. כמו כן תדע לעבוד בצורה יצירתית כאשר תצטרך. חברה אשרה צברה לעצה מוניטין ו-ותק צברה לעצמה גם מוניטין לכן אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברות בעלות מוניטין חיובי.
  • דיסקרטיות ואמון – דיסקרטיות זה אחד השירותים החשובים ביותר, אף אחד לא רוצה שחברת ניהול מוניטין "תתגאה" בפועלה על חשבונו. לכן בדקו כי בעל המקצוע איתו אתם עובדים מציע עבורכם שירות דיסקרטי.
  • הבנה בקידום אורגני ועולמות השיווק – ניהול מוניטין איננה מלאכה קלה כלל ודורשת מקצועיות והבנה בעולמות הדיגיטל לרבות קידום אורגני. בדקו כי החברה איתה אנו עובדים מתמחה בעולמות הדיגיטל, השיוווק והקידום. היינו מציעים לכם לבדוק עם אילו לקוחות אותה חברה עובדת בעולמות הקידום – כך תוכלו לקבל לא מעט מידע מהימן ואינדיקציה לגבי היכולות של אתה חברה.

תיאום ציפיות – מרתון, לא ספרינט

אתם סובלים מאזכורים שליליים אודותיכם ואתם מחפשים את בעל המקצוע שיעשה עבורכם את העבודה כמה שיותר מהר.  לא מעט שיחות פלאפון עד שהגיע בעל מקצוע שתפס אתכם לחלוטין ואמר "תוך שבוע מהיום המוניטין שלך חלק כמו תחת של תינוק" – זה הזמן שאתם צריכים לבחור מה אתם הולכים לעשות.

  • בודקים האם המוניטין שלנו בעוד שבוע יהיה חלק כמו תחת של תינוק
  • מקשיבים לנורות האזהרה וממשיכים הלאה לבעל המקצוע הבא

אף בעל מקצוע באשר הוא לא יוכל להבטיח לכם להעלים את התוצאות תוך זמן קצר, לבטח לא שבוע. בעלי סוכנויות נסיעות וסוכני נסיעות רבים רוצים להאמין כי זוהי המציאות אך זוהי בשום פנים ואופן לא המציאות.

ניהול מוניטין דורש מאיתנו אפיון נכון, אופטימיזציה ובניית תכנית עבודה מפורטת ומסודרת. לאחר מכן יש לפעול ללא לאות יחד עם שימוש בטכניקות רבות מעולמות השיווק והדיגיטל לשם דחיקת כל האזכורים השליליים. אנו ממליצים לכם כבר מהשלב הראשוני לשבת יחד עם החברה איתה אתם עובדים ולעשות שיחת תיאום ציפיות.

חברת My Reputation חורטת על דגלה מצוינות ויושבת עם כל לקוחותיה לשיחות אפיון בה מנתחים את המצב בו החברה נמצאת, יוצרים ביחד תכנית עבודה מפורטת ומסודרת, דנים על מתחרים ו/או קולגות אשר אתם מרגישים שרוצים ברעתכם ואולי מעט פוגעים בכם התקדמות ומתקדמים ביחד כל הדרך אל ההצלחה ואל העלאת שמכם על שפתיים חיוביות בלבד.

"האם מדובר בשירות דיסקרטי?"

אחד הדברים החשובים ביותר לשם הצלחת פרויקט ניהול מוניטין לסוכני נסיעות הוא דיסקרטיות המתבטאת בחיסיון וכבוד משני הצדדים. חברת My Reputation פגשה במרוצת השנים מאות לקוחות מסקטורים וקהלים רחבים – החל מאנשי ציבור מפורסמים, חברות הייטק, תאגידי ענק, יזמים, בעלי עסקים גדולים וכן גם סוכני נסיעות. בין כל אותם עסקים אנו נראה משהו אחד משותף – כל העסקים היו קנאים לפרטיות שלהם ורצו לשמור על השירות דיסקרטי ככל האפשר. כאשר אתם עובדים עם חברתנו אתם יכולים להיות רגועים מאחר ודיסקרטיות מהווה עבורנו ערך עליון ואנו פועלים ללא לאות לשם הבטחת הדיסקרטיות של התהליך ושמירה בדלתיים סגורות על כל מה שנאמר בין כתלי המשרד.

יחד עם זאת על מנת להבטיח כי התהליך יתקיים בצורה מקצועית ומסודרת עליכם להיות אמיתיים וכנים ככל האפשר עם אנשי המקצוע של My Reputation. האינטרס שלנו והאינטרס שלכם זהה – לדחוק את כל האזכורים השליליים אודותיכם במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, לבנות עבורכם מוניטין חיובי וחזק שירוץ איתכם לאורך שנים, לקדם את העסק שלכם אלפי מונים ולצעוד יחד איתכם כל הדרך להצלחה עסקית, כלכלית ונפשית.

ניהול מוניטין לסוכני נסיעות – הכירו את גלעד קמר

ניהול מוניטין לסוכני נסיעות הפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של מאות סוכני נסיעות וחברות סוכנויות בישראל. גלעד קמר הינו אחד מן אנשי המקצוע המובילים בישראל בעולם ניהול המוניטין והקידום בישראל. גלעד הינו בעל חברת קידום אתרים (Webs) נחשבת לאחת מן החברות החלוצות והמובילות ביותר בישראל בעולמות הקידום, ניהול מוניטין ושיווק. גלעד יודע בדיוק כמוכם כמה חשוב שם טוב משמן טוב ועל ההשפעה הישירה בין שם טוב לבין הצלחה של העסק שלכם ובחיים בפרט.

במהלך השנים גלעד ליווה מגוון רחב של בעלי מקצוע, סוכני נסיעות ופרויקטים מורכבים יחד עם אנשי מקצוע מפורסמים מהעולם ומהארץ. גלעד הינו קבלן ביצוע המספק מענה ביטחוני למגוון רחב של עסקים, תאגידים, חברות וארגונים. גלעד מתמחה למעלה מעשור בתחום ומשפיע באופן ישיר על ההצלחה והמוניטין של העסקים איתם הוא עובד.

אמרתם ניהול מוניטין לסוכני נסיעות אמרתם – MyReputation

חברת MyReputation הינה חברת ניהול מוניטין הנחשבת לאחת מן החברות החלוצות והמובילות בתחום ניהול המוניטין בישראל. החברה נמצאת בבעלותו של גלעד קמר והינה חלק מן קבוצות קידום האתרים Webs אשר הפכה כבר מזמן לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של בעלי עסקים רבים בישראל.

כמו שכבר הצלחתם להבין ניהול מוניטין לסוכני נסיעות טומן בחובו אתגרים רבים ולכן יש צורך בעבודה מקצועית, מיומנת ולעיתים אף יצירתית בתחום. לפיכך אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה המתמחה במלאכת ניהול מוניטין אשר תתן לנו מעטפת מלאה בתחום.

חברת MyReputation בהובלתו של גלעד מתמחה בעולמות ניהול מוניטין וליוותה במרוצת השנים מאות פרויקטים בהצלחה רבה, הדרך לתדמית ציבורית חיובית נמצאת שיחת טלפון אחת ממך.

אנו מזמינים אותך לבחור נכון,

זה הזמן לבחור MyReputation.

שתף ב:

ניהול מוניטין לסוכני נסיעות

אולי יעניין אותך גם: