ניהול מוניטין לחברות קייטרינג

בשנים האחרונות יחד עם התפתחות עולמות הדיגיטל, הפרסום והשיווק אנו רואים כי מרבית חברות הקייטרינג בישראל החלו לבצע את מרבית פעולות השיווק והפרסום שלהם בערוצי הדיגיטל השונים לרבות אתר האינטרנט של בית העסק, מנועי חיפוש ורשתות חברתיות שונות. כל אחד מאלו טומן בחובו לא מעט יתרונות עבור בית העסק ואף לעיתים גם חסרונות. על בעלי חברות הקייטרינג לדאוג לניהול נכון של מוניטין החברה שלהם מאחר והוא חלק בלתי נפרד מן ההצלחה שלו הן בעולם האינטרנטי והן בעולם הפרונטלי.

ניהול מוניטין לחברות קייטרינג – במה מדובר?

כמו שכבר הצלחתם להבין כיום בעידן בו אנו חיים כל הפעולות מתבצעות בדיגיטל, החל ממהלכים שיווקיים דרך ביקורות, חוות דעת ואזכורים שליליים על העסק שלכם מפני לקוחות ולעיתים אף גורמים הרוצים ברעתכם. המוניטין של החברה מושפע רבות מן המוניטין שלנו במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. חברת קייטרינג אשר מצליחה לשמור על עצמה שומרת על מוניטין חיובי ועולה רק באזכורים חיוביים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות תמצא את עצמה ממלאת את שעריה מדי יום ביומו. יחד עם זאת חברה המוזכרת באזכורים שליליים (גם אם זהו אזכור אחד) יכולה להפסיד קהל לקוחות רחב ואף לפגוע בצורה משמעותית בשמה הטוב.

לכן אנו רואים בעלי חברות קייטרינג רבים המבינים את החשיבות בניהול מוניטין לחברת קייטרינג שלהם ועובדים עם חברה המתמחה במלאכה זו אשר תדאג להדחיק את כל האזכורים השליליים ברשת ולשמור אותם תמיד בשפתיים חיוביות בעולמות הדיגיטל.


מה הם המקומות בהם נוכל למצוא אזכורים שליליים אודות חברת הקייטרינג שלנו שלנו?

עד לפני מספר עשורים כאשר הייתם משתמשים בשירותיה של חברת קייטרינג וחווים שירות לא נעים, אוכל ברמת איכות לא גבוהה ושאר תלונות אחרות סביר להניח שהייתם מספרים למעגל החברים הקרוב שלכם, הם היו נזהרים וכך זה היה נגמר. כיום בעידן הדיגיטל כל ביקורת הכי קטנה יכולה להגיע אל מאות אלפי אנשים ולהשפיע על הבחירה שלהם במסעדה שלכם. כיום אנו רואים מגוון רחב של מקומות בדיגיטל בהם ניתן למצוא אזכורים שליליים על המסעדה שלכם:

  • כלי גוגל לעסקים (GMB) – כיום כמעט כל עסק, מסעדה וחברת קייטרינג בישראל בישראל משתמשת בכלי גוגל לעסקים, כלי זה נותן ללקוחות פוטנציאליים להגיע אל העסק שלכם דרך הזנת מילות מפתח רלוונטיות, רשימת סוג הקייטרינג אותו הם מחפשים ואף מחיפוש ישיר של השם שלכם. בכלי זה יכולים הגולשים לראות מגוון רחב של דברים – החל מגישה מהירה אל אתר האינטרנט שלכם, מידע עליכם, גישה לתפריט ומחירים ואף ביקורות של לקוחות שהיו בעבר. אנו למדים כי ביקורות שליליות יכולות להשפיע באופן ישיר על הצורה בה לקוחות פוטנציאליים יסתכלו על העסק שלכם שלכם, לפגוע בבחירות שלהם להגיע אליכם ובתמונה הכלכלית לפגוע במוניטין חברת הקייטרינג רבות.
  • פייסבוק ורשתות חברתיות – באמצעות פייסבוק ושאר רשתות חברתיות אחרות לרבות אינסטגרם וטיקטוק יכולים לקוחות רבים להזכיר את הקייטרינג שלכם באזכור שלילי. אזכור זה לאו דווקא חיוב להיות בדף העסקי שלכם אלא יכול לתפוס תאוצה משמעותית גם בפרסום בפייסבוק, אינסטגרם ו/או טיקטוק האישיים של הלקוח. כמו כן אנו רואים לא מעט אנשים אשר בוחרים לתייג את העסק בפוסט על מנת לקבל את תגובתה, כך צוברים מוניטין שלילי במהירות אותו קשה לתקן לאחר מכן.
  • ביקורות וחוות דעת באתרי ביקורות – כיום אנו רואים מגוון רחב של אתרים וספקי שירות אשר נותנים לסועדים את האפשרות לדרג חברות קייטרינג ומקומות מזון בהם סעדו, הזמינו משלוחים ו/או נעזרו בשירותי הקייטרינג שלהם לאירועים מסוימים – ביניהם אנו רואים את וולט, משלוחה, תן ביס, 2eat, rest, ואף אתרים כמו TripAdvisor. אפליקציות ואתרים אלו נחשבים לאתרים מהימנים וחזקים ומשפיעים בצורה ישירה על המוניטין של בית העסק שלנו.
  • הביקורת המסורתית ביותר (מבקר מסעדות) – זה מעט מצחיק אבל זוהי הבחירה האחרונה שלנו. אם אנחנו חוזרים ארבעה עשורים אחורה סביר להניח שהדבר שהייתם מפחדים ממנו יותר מכל הוא מבקר המסעדות. ההתפתחות הטכנולוגית עשתה מעט שינוי ואנו רואים כי היום כל בן אדם המחזיק פלאפון חכם ביד שלו יכול להיות מבקר מסעדות לכל דבר ועניין. דעה של מבקר מסעדות בטור בעיתון ו/או באתר מזון יעודי יכול גם לפגוע במוניטין של העסק שלנו (בהנחה ומדובר באזכור שלילי).

על מנת לנהל בצורה נכונה את כל האזכורים השליליים ולדחוק אותם כליל מן מנועי החיפוש בצורת אזכורים חיוביים יש לפנות אל בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר ידע לאפיין את חומרת הבעיה ולנהל את המוניטין של העסק שלכם בצורה נכונה.

מה הם התהליכים הנעשים במסגרת ניהול מוניטין לחברות קייטרינג?

ניהול מוניטין לחברות קייטרינג איננה מלאכה קלה כלל ודורשת מיומנות ומקצועיות הן בעולמות הפסיכולוגיה וההבנה של הגולש והן הבנה נרחבת בעולמות הקידום האורגני והדיגיטל. בדומה לתחומים אחרים מעולם השיווק הדיגיטלי אשר מטרתם לבסס מעמד של חברת קייטרינג תוך כדי עליה בדירוגים במנועי החיפוש כך גם עולם ניהול המוניטין עובד וממקד את מירב מאמציו על מנת לדחוק ככל האפשר אזכורים שליליים אודות העסק שלכם ולקדם את התוצאות החיוביות – אזכורים חיוביים, עמודי העסק ברשתות החברותיות, בלוגים מקצועיים ושאר תכנים המעלים את מוניטין העסק אל עבר ראש התוצאות במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

כל אלו נעשים בצורה מקצועית במטרה אחת מרכזית – להפוך את הדיגיטל אשר מהווה כיום הנכס החשוב ביותר של העסק עם מוניטין חיובי וללא שום רבב. על מנת שכל אלו יקרו יש להשתמש במגוון רחב של טכניקות מקצועיות לרבות:

  • שיפור אופטימיזציה – במהלך ניהול מוניטין לחברות קייטרינג יתבצע שיפור אופטימיזציה לכל הנכסים הדיגיטליים של חברת הקייטרינג לרבות אתר האינטרנט, כלי גוגל לעסקים ושאר נכסים דיגיטליים בהם ניתן למצוא אזכור ישיר לבית העסק שלכם.
  • ניתוח אזכורים שליליים – בעל מקצוע המתמחה בניהול מוניטין יפעל ללא לאות על מנת לנתח אזכורים שליליים אשר מופיעים עליכם ברחבי האינטרנט – אתרי אינטרנט, פרופילים ברשתות החברתיות, עמודי פייסבוק, טיקטוק ובלוגים מקצועיים. לאחר מכן יבנה איש המקצוע תכנית עבודה לשם הדחקת אזכורים שליליים אלו.

לצד כל אלו אנו רואים עוד פעולות רבות המתבססות על עולמות הקידום האורגני במטרה לשפר ככל האפשר את מוניטין העסק ואף לבנות מוניטין מרשים ביותר.

ניהול מוניטין לחברת קייטרינג

״האם כדאי לפנות אל לקוחות שרשמו עלינו אזכור שלילי?״

שפים, מסעדנים, בעלי מסעדות וחברות קייטרינג רבים תוהים האם כדאי להם לפנות אל לקוחות שרשמו עליהם אזכור שלילי בדבר מחיקת האזכור. הדעות חלוקות כאשר אנחנו מדברים על נושא זה. אנו מאמינים כי יש מספר דרכים לטפל בנושא זה:

 

  • פניה אל הסועד במטרה לשפר את מצב רוחו – עלינו לזכור כי הלקוח תמיד צודק, על אחת כמה וכמה כשהלקוח רושם עלינו חוות דעת ו/או אזכור שלילי היכול לפגוע במוניטין שלנו. אנו תמיד נרצה לפנות אל הסועד ולשאול אותו מה היו הדברים מהם פחות נהנה במהלך השהות במסעדה שלנו. לאחר מכן נוכל לפצות אותו לסעודה הבאה ו/או כל דבר אחר בהתאם לראות עינינו ולסיטואציה. יחד עם זאת מדובר בשיטה אשר יכולה להיות מעט בעייתית מאחר והלקוח יכול לא להתעניין כלל בהטבות ובמתנות אותם אתם רוצים להעניק לו ולהמשיך את מסע השיימינג עליכם.
  • לעבוד עם מומחה ניהול מוניטין – אנו מאמינים שזוהי הדרך המועדפת, מומחה ניהול מוניטין ידע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה וידאג למחוק ו/או להדחיק את האזכורים השליליים עליכם ככל הניתן. כך שהאזכור השלילי יהיה נחלת העבר ונוכל להתרכז אך ורק בעתיד.

לצד כל אלו ניתן לראות עוד שיטות רבות לשם מחיקת ו/או הדחקת אזכורים שליליים.

 

מדוע יצירת תוכן איכותי הינו חלק בלתי נפרד מניהול מוניטין?

אנשים רבים נוטים לחשוב כי ניהול מוניטין הוא שירות של הדחקת אזכורים שליליים ומלחמה בשאר חוות דעת וטוקבקים אשר נוצרו במרוצת השנים אך מדובר במחשבה מוטעית מן היסוד. אין ספק כי שירות ניהול מוניטין עושה זאת בצורה מצוינת אך יחד עם זאת אנו מאמינים כי תמיד צריך להקדים ״תרופה למכה״ ולבנות את המוניטין של העסק בצורה חכמה ובריאה כך שטוקבק אחד לא יצליח לערער את המוניטין שלו כל כך מהר.

 

כתוצאה מכך כחלק מניהול מוניטין לעסק בעל מקצוע המתמחה בתחום פועל ללא לאות לשם יצירת תוכן חיובי על בית העסק באתר האינטרנט שלו, פרופילים ברשתות החברתיות, בלוגים מקצועיים, סקירות, כתבות תדמית סמויות ו/או גלויות על בית העסק המתפרסמות במקומונים שונים, פרסום תוכן חיובי בבלוגים, כתיבת ערכים אודות בית העסק.

 

כל אלו נעשים במטרה להבליט את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, לצייר אתכם בצורה חיובית ולבנות עבורכם מוניטין חזק וטוב אשר ילווה אתכם לאורך זמן.

 

האם יש קשר ישיר בין כמות הסועדים לבין המוניטין של חברות הקייטרינג?

השאלה היא די שאלה רטורית, התשובה היא  – כן, חד משמעית. ישנו קשר ישיר בין כמות הסועדים לבין המוניטין של חברות הקייטרינג. אתם לבטח שואלים מה הם ההבדלים?

  • חברת קייטרינג בעלת מוניטין שלילי – חברת קייטרינג הסובלת ממוניטין שלילי ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש ברוב המקרים לא תצליח למלא את רוב היום שלה בסועדים, כמו כן גם בסופש״ים ובימים ״החזקים״ ביותר בשבוע תמצא את עצמה אותה חברת קייטרינג נלחמת. לרוב חברות קייטרינג עם מוניטין שלילי יוזכרו רבות בצורה שלילית כאשר שמם יעלה במנוע החיפוש. במרוצת השנים היינו עדים ללא מעט לקוחות אשר רצו להגיע אל מסעדה ו/או חברת קייטרינג, הזינו את השם שלה במנועי החיפוש ולאחר מכן התרחקו ממנה כמו מאש רק בגלל ביקורת שלילית אחת שתפסה את העין.
  • חברת קייטרינג בעלת מוניטין חיובי – קייטרינג לרוב אינן עסק זול ולקוחות רבים פונים אליהם במטרה לחגוג אירוע מסוים, לכן חשוב שבחירת הקייטרינג תהיה לא פחות ממושלמת. חברת קייטרינג בעלת מוניטין חיובי הן במנועי החיפוש והן ברשתות החברתיות נראית מזמינה, פותחת דלתות וכמו הבחירה הטובה ביותר שאפשר לעשות. ככל שתצטיירו בצורה טובה ביותר במנועי החיפוש כך כמות הסועדים שלכם תשתפר פלאים.

אם נצטרך לפשט את זה אנו נגלה:

חברת קייטרינג בעלת מוניטין שלילי – > פחות סועדים -> ירידה משמעותית במחזור ההכנסות

חברת קייטרינג בעלת מוניטין חיובי -> יותר סועדים -> עלייה משמעותית במחזור ההכנסות

 

האם כל חברת קייטרינג זקוקה לשירות ניהול מוניטין?

בעלי מסעדות וחברות קייטרינג רבים תוהים האם הם זקוקים לשירותי ניהול מוניטין. אנו מאמינים כי התדמית של המסעדה ו/או של חברת הקייטרינג היא הנכס החשוב והחזק ביותר עבור כל חבררת קייטרינג ועסק באשר הוא. יחד עם זאת מעבר לכך שמדובר בנכס חשוב מדובר בנכס שברירי למדי אשר יכול להשתנות יותר מהר מן הרוח. בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים ישנה חשיבות רבה לתדמית של בית עסק וביקורת שלילית אחת אשר פורסמה באחד מן מנועי החיפוש ו/או הרשתות החברתיות יכולה להפיל אות קלון על העסק.

זוהי אחת הסיבות שאנו רואים מדי שנה מאות חברות קייטרינג המבינות את הצורך בחברה אשר תנהל עבורם את המוניטין ברשת ותעזור להם לדחוק את כל האזכורים השליליים אודותיהם.


מהי החשיבות בניהול מוניטין לחברות קייטרינג?

כיום אנו למדים כי כל עסק יכול ואף צריך להשתמש בשירותי ניהול מוניטין לחברות קייטרינג, אך יחד עם זאת חשוב לציין שלא מדובר במותרות אלא בחובה של ממש בעולמות הדיגיטל. חברות קייטרינג ומסעדות הינן מקום החשוף בצורה גבוהה אל ביקורות שליליות ושאר אזכורים שליליים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש אשר יכול לפגוע בהתקדמות הכלכלית והמקצועית של העסק. כל בן אדם המחזיק בפלאפון חכם יכול לדרג מכל מקום בעולם את האוכל, את חווית השירות שהייתה לו, את המחירים של המסעדה והאם הוא ממליץ להגיע אליה או לא.

רוב הטוקבקים והאזכורים יהיו לרוב חיוביים, אך מספיק טוקבק אחד שלילי על מנת לגרום לירידה משמעותית בכמות הסועדים המגיעים לפקוד את המסעדה ו/או נעזרים בשירותיה של חברת הקייטרינג ובסוף גם במחזור ובפדיון החודשי והשנתי. כיום אנו רואים כי קצב סגירת עסקי המזון בישראל נחשב לאחד מן הגבוהים בעולם ויש לכך לא מעט סיבות. אנו נרצה לעבוד עם חברה המתמחה בניהול מוניטין למסעדה אשר תדאג להשאיר אותנו תמיד בשפתיים חיוביות.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בניהול מוניטין לחברות קייטרינג

כיום ניתן למצוא בעלי עסקים וחברות רבות המציעים שירותי ניהול מוניטין לחברות קייטרינג, יחד עם זאת בעלי חברות קייטרינג רבים תוהים איך ניתן למצוא את החברה הטובה ביותר עבורם מתוך כל ההיצע הזה. אנו מאמינים כי יש לעבוד אך ורק אל מול חברה בעלת ניסיון, לצד ותק ומוניטין בעולם ניהול מוניטין לחברות קייטרינג. חברה כזו תדע איך לגשת בצורה נכונה, חכמה, יצירתית ואיכותית הרבה יותר אל המלאכה ותבטיח לנו מעטפת מלאה וחיובית אל בית העסק.

ניהול מוניטין עם גלעד קמר

גלעד קמר הוא אחד השמות הבולטים בעולמות ניהול המוניטין. גלעד בעלי חברת Webs ויודע עד כמה שם טוב חשוב להצלחה של העסק שלכם. גלעד נמצא בעולם קידום האתרים למעלה מעשור כאשר קרוב ל – 8 שנים הוא מתעסק בעולם ניהול המוניטין.

במהלך השנים עבד ועובד גלעד בפרויקטים מורכבים עם אישיות מוכרות וחברות בארץ ובעולם. מרבית הפרויקטים מבוססים על גבי שיתופי פעולה עם גופים המספקים מענה ״ביטחוני״ לחברות, אנשי עסקים ועסקים בהתהוות כאשר גלעד משמש כקבלן הביצוע.

חברתו של גלעד מנהלת כבר למעלה מעשור מגוון רחב של לקוחות ומשפיעה על המוניטין שלהם, החברה בה אנו חיים מנסה ללמד אותנו לשים את העבר מאחור ולתת צ׳אנס. יחד עם זאת עושה רושם כי אותם ערכים הולכים לאיבוד בעולם הדיגיטלי ומראים כי הפיתוי לעיתים גדול אף יותר מאידיאליים חינוכיים.

 

ניהול מוניטין עם My Reputation מבית Webs

חברת MyReputation הינה חברה המתמחה בניהול מוניטין, מנוהלת על ידי גלעד קמר וחלק מקבוצת Webs קידום אתרים.

כמו שכבר הצלחתם להבין שירותים בעולם ניהול המוניטין טומנים בחובם לא מעט יתרונות לבעלי מסעדות וחברות קייטרינג, אך יחד עם זאת מדובר במלאכה אותה צריכים לעשות בצורה מקצועית ומיומנת. לפיכך אין מן הנמנע שתצטרכו עזרה והכוונה מקצועית בכל הקשור לניהול מוניטין.

חברתו של גלעד קמר מתמחה בניהול מוניטין לעסקים ופועלת ללא לאות קרוב לעשור בעולמות הקידום האורגני, החברה שירתה במרוצת השנים מאות לקוחות מתחומים וסקטורים שונים כל הדרך אל תדמית ציבורית חיובה וללא שום רבב ברחבי האינטרנט.

אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ עוד היום,

MyReputation מבית Webs

שתף ב:

ניהול מוניטין לחברות קייטרינג

אולי יעניין אותך גם: