דחיקת תוצאות שליליות

הופעת תוצאות שליליות בגוגל עלולה להיות חוויה די מצמררת עבור כל אינדיבידואל או בעל עסק, אשר עבד קשה במשך השנים לבנות מוניטין נקי וטוב. במובן זה, מרחבי האינטרנט עלולים להיות חרב פיפיות, מכיוון שמחד הם מספקים פלטפורמה עצומה לעסקים שיכולים להציג את המוצרים והשירותים שלהם אך מנגד הם גם נחשפים לביקורות ופירסום שלילי. על מנת להצליח בעידן הדיגיטלי, עסקים חייבים להיות מודעים כיצד לשלוט בתוצאות החיפוש שלהם ולהיות פרואקטיביים בדחיקת תוצאות שליליות בגוגל.

ננסה במאמר זה לספק סקירה מעמיקה של האסטרטגיות והטקטיקות הדרושות לניהול מוצלח של הנוכחות המקוונת של העסק וכן נעסוק בשיטה הטובה ביותר למציאת המומחה שיוכל לדחוק תוצאות שליליות מהדף הראשי מהר ככל האפשר.

דחיקת תוצאה שלילית

כיצד לשלוט בתוצאות החיפוש וכיצד מצליחים לבצע דחיקת תוצאות שליליות בגוגל?

הכלל הראשון כיום הוא לשמור על מוניטין העסק חיובי, נקי וטוב עד כמה שאפשר. אם למען מטרה זו יש לשלוט בתוצאות החיפוש ולדחוק תוצאות שליליות, יש לעשות זאת באופן עיקבי. מה זה באמת אומר לשלוט בתוצאות החיפוש? למעשה, השיטה וההיגיון המנחים פעולות אלו ונוספות הן קלות להבנה ועוסקות בכך שיש פשוט להיות מודע למה שנאמר על העסק או המותג שלכם במדיה החברתית וברחבי האינטרנט, במקרה זה. מעקב אחר אתרי הביקורת ואתר העסק יעזור להבטיח שניתן יהיה לטפל במהירות בכל הערה או ביקורת פוגענית שאינה במקומה ואינה משרתת את צרכיכם.

כל בעל עסק יודע שהרושם הראשוני הוא החשוב ביותר, ובזכותו מגיעים לידים ולקוחות חדשים. בכל מקרה שקיים סיקור שלילי, חוות דעת לא מחמיאה או כל איזכור שמעמיד את העסק באור פחות טוב, עלולים הלקוחות לחשוב שאלו הם פני העסק. כל שנותר לכם הוא לדחוק את התוצאות הללו לשולי החדשות, ממש כפי שמנסים לעשות עם העיתונות הכתובה. כל עוד אזכורים אלו לא יופיעו בעמוד הפותח ולא יעלו גבוה מדי בעמודי התוצאות, תוכלו לבסס ולתייג אותם כידיעות שהתרחשו בעבר ואינם רלבנטיים עוד לחיי העסק המחודש. ישנן עוד טכניקות שונות שנרצה להציג בפניכם כדי לבצע דחיקה זו באופן יעיל ואפקטיבי.

מהם היתרונות של SEO לשליטה בתוצאות ולביצוע דחיקת תוצאות שליליות?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא כלי חיוני לעסקים המעוניינים לשלוט ולהבין את תוצאות החיפוש שלהם ולבצע דחיקת תוצאות שליליות בגוגל. באמצעות קידום אתרים קל יותר לפרסם תוכן חיובי ולעשות שימוש במילות מפתח וקישורים אופטימליים. כך של -SEO יש מספר יתרונות המשמשים בדיוק למטרה זו:

  • שיפור הנראות האורגנית על ידי כך שהאתר והתוכן שלכם יימצאו בקלות רבה יותר על ידי מנועי החיפוש. העלאת התוכן שאתם מעוניינים בו לראש רשימת התוצאות, יכולה להקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק שלכם ולהפחית את הסיכוי שהם יתקלו בתוכן שלילי בעת חיפוש השירותים.
  • SEO שנעשה באופן יעיל יכול לעזור להבטיח שיותר תוכן חיובי יופיע בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. כתיבת התוכן על פי חוקי ה SEO יהיה עשיר במילות מפתח ויקדם תוכן חיובי יותר כמו ביקורות לקוחות, תמונות וסרטונים, ויגרום לדחיקה נוספת של התוצאות השליליות.
  • SEO יעזור גם לעסק לקבל תובנות חשובות לגבי הצרכים והאינטרסים של הלקוחות שלהם, מה שיקל באופן חוזר על יצירת תוכן ממוקד יותר.

בסך הכל, SEO הוא כלי רב עוצמה לשליטה בתוצאות שמסייע גם לשם דחיקת תוצאות שליליות בגוגל. יש לשים לב שאתם מודעים לכלל החוקים והכללים הקיימים בתחום זה, ונעזרים במומחה תוכן לשם כך. תמיד ישנו חשש שאם לא תעקבו אחר האלגוריתם המשתנה של גוגל, תיווכחו לדעת שהאתר אותו אתם מנסים לקדם, לא משיג את התוצאות המקוות. לשם ביטחון ווידוא שהמעשים אכן יניבו את התוצאות המקוות, חפשו את המקצוענים בתחום זה שיכולים לסייע לכם.

איך יוצרים תוכן חיובי לשיפור התוצאות שיכול גם לסייע למטרת דחיקת תוצאות שלילית?

כתיבת תוכן חיובי לשיפור תוצאות ולשם דחיקת תוצאות שליליות בגוגל היא צעד חשוב לעסקים המעוניינים לשלוט על התוצאות המתקבלות ממנועי החיפוש. למעשה יצירת תוכן היא דרך מצוינת להציג את ההיבטים הטובים ביותר של העסק או המותג כדי לעזור לחסל כל תוכן שלילי או לפחות לסייע לדחיקתו לעמודים פנימיים יותר. ישנן מספר עצות וטיפים שמסייעים לשמור על התוכן יעיל ומרתק, כך שהוא יכול גם  לשפר את הדירוג במנועי החיפוש.

  • חשוב להתמקד ביצירת תוכן שהוא גם רלוונטי וגם מושך את קהל היעד שלכם. המשמעות היא להתמקד בנושאים שחשובים להם ולתת להם תוכן בעל ערך.
  • יש לוודא שהתוכן נכתב מתוך מחשבה על SEO. המשמעות היא להכליל מילות מפתח, תגיות ומטא תיאורים כדי לוודא שהתוכן מותאם למנועי חיפוש.
  • יש לנצל את הרשת גם כדי להעלות תוכן מולטימדיה כמו תמונות, סרטונים ומדיה אינטראקטיבית. כאשר מוסיפים ויזואליות לתוכן הוא נהיה אטרקטיבי יותר עבור הקוראים, ולכן עוזר לשפר את הדירוג במנועי החיפוש. בנוסף, שילוב תוכן מולטימדיה יכול למשוך יותר קוראים ולהקל על הבנת הסיפור.
  • יש להקפיד לעדכן את התוכן על בסיס קבוע, כדי שהאתר ייראה פעיל. באמצעות פעילות עקבית האתר יעלה במנועי החיפוש ויימצא בדף התוצאות הראשוניות. בנוסף, עדכונים ופעילות באתר מסייעת לשמור על מעורבות הקוראים כך שהם יחזרו שוב ושוב לאתר.

בנוסף ליצירת התוכן החיובי באופן אקטיבי ניתן וכדאי גם ליצור קשר עם לקוחות עבר מרוצים כדי לעודד אותם לשתף בחוויות החיוביות שלהם. פעולה זו עשויה לעזור עוד יותר להגביר את הנראות החיובית ולהבטיח שתוצאות אלו ייגברו על אותן תוצאות שליליות, אם קיימות.

האם באמצעות ניהול פירסומי העיתונות ניתן לבצע דחיקת תוצאות שליליות?

ניתן לבצע דחיקת תוצאות שליליות באמצעות ניהול הודעות לעיתונות. פירסום הודעות לעיתונות הן כלי חשוב באסטרטגיית ניהול המוניטין של כל עסק, שכן הן מספקות הזדמנות לטפל במהירות בכל תוכן שלילי ומודיעות ללקוחות הפוטנציאליים לגבי ההיבטים החיוביים של העסק. כמו כן ניתן להשתמש בהודעות לעיתונות כדי לשתף מחדשות העסק, השקות מוצרים ועדכונים אחרים שיכולים לעזור לקדם תוצאות חיוביות יותר.

בעת כתיבת הודעות לעיתונות, חשוב לזכור שהתוכן צריך להיות ממוקד במתן ערך לקוראים. מכיוון שרק על ידי מתן תוכן מעניין ומרתק לקוראים, יהיה אפשר להגביר את האמינות של המותג ולעודד את הקוראים לעסוק או לצרוך את המוצר. בנוסף, יש לבצע אופטימיזציה של ההודעות לעיתונות עבור מנועי החיפוש באמצעות הכללת מילות מפתח וביטויים רלוונטיים, כדי להבטיח שהקוראים ימצאו את התוכן בקלות רבה והאתר יזכה לנראות טובה יותר.

חשוב להיות פרואקטיביים כאשר עוסקים בעיתונות שלילית, כך שיש לטפל בכל בעיה פוטנציאלית במהירות ובמקצועיות. בנוסף, יש ליצור קשר עם לקוחות אחרים, הידועים בנאמנותם ובשביעות רצונם מהעסק, כדי לקבל תגובה מיידית למשוב. על ידי ניהול יעיל של הודעות לעיתונות, עסקים יכולים לעזור לדחוק ואף להעלים תוצאות שליליות בגוגל ולהבטיח שהתוכן החיובי ביותר יופיע בדפי התוצאות הראשונים. לבסוף, עסקים צריכים גם לנצל פלטפורמות מקוונות אחרות כמו מדיה חברתית כדי לקדם תוכן חיובי. באמצעות מעורבות פעילה בשיחות עם לקוחות ועידודם לחלוק חוויות חיוביות, עסקים יכולים לעזור להגביר את הנראות ולקדם את התוצאות החיוביות במנועי החיפוש.

מהן סוגי התוצאות השליליות שיהיה כדאי לדחוק?

כאמור, לביקורות שליליות יכולה להיות השפעה משמעותית על הנוכחות המקוונת של העסק, במיוחד כשמדובר על כך שהביקורות הללו עולות במעלה עמוד התוצאות במנועי החיפוש. גוגל לוקחת בחשבון דירוגים וביקורות, אם קיימים, על עסק, כאשר היא עורכת ומציגה את דפי התוצאות. אך בעוד שעד עכשיו דיברנו על השאלה איך ניתן להדחיק תוצאות אלו, עוד לא הבהרנו מספיק איזה סוג של ביקורות ותוצאות שליליות לא נרצה שיפורסמו על עסק כלשהו.

ישנם מספר סוגים של ביקורות שליליות שחשוב לעסקים להיות מודעים לאופן שבו הן באות לידי ביטוי בגוגל.

 

  • תלונות של לקוחות או הערות שליליות שמתפרסמות ישירות באתר האינטרנט של העסק או בחשבונות המדיה החברתית. אם לקוח מפרסם ביקורת או תלונה שלילית בפורום פתוח כגון Google Reviews, היא יכולה להופיע גם בעמוד התוצאות.
  • מאמרי עיתונות או סיפורים שליליים על החברה, לרבות מאמרים או דיווחים המכילים מידע שקרי או מטעה על החברה או על המוצרים והשירותים שלה וכן תוכן ישן מביך או מזיק למוניטין של החברה.
  • סרטונים שהועלו ליוטיוב אשר נתפסים במנוע החיפוש
  • פרטים משפטיים, לרבות תביעה שנרשמה על שם העסק, בין אם מדובר על כך שבעל העסק הינו תובע או נתבע.

חשוב לעסקים להיות מודעים לאופן שבו סוגי הביקורות השליליות באות לידי ביטוי בגוגל כדי שהם יוכלו לנקוט בצעדים אופרטיביים לניהול נוכחותם ברשת. שירותי ניהול מוניטין יכולים לעזור לעסקים לעקוב ולנטר מה אחרים אומרים על העסק שלהם באינטרנט, כמו גם ליצור קשר עם לקוחות ולטפל בכל בעיה פוטנציאלית במהירות. השקעה בשירותי ניהול מוניטין מקצועיים יכולה לעזור לעסקים לשלוט בתוצאות מנועי החיפוש שלהם ולהדחיק ביקורות ותוצאות שליליות.

איך ממנפים מיתוג ומבצעים דחיקת תוצאות שליליות?

מינוף המיתוג של המוצר או העסק הוא כלי חשוב לעסקים המעוניינים לדחוק תוצאות שליליות בגוגל. עצם פעולת המיתוג צריכה להקיף היבטים רבים של העסק לרבות השם, הלוגו, ההודעות והמראה הכללי שלו. ישנם כמה כללים אשר יש לעקוב אחריהם בתהליך המיתוג כדי להביא את התוצאות המקוות ולדחוק אחרות, פחות רצויות:

ראשית, חשוב ליצור מראה ותחושה עקביים עבור המותג בכל נוכחות מקוונת, כולל האתר, המדיה החברתית ואתרי ביקורות. על ידי יצירת מראה מגובש, לקוחות יוכלו לזהות בקלות את המותג בעת החיפוש המקוון. בנוסף, זהות ויזואלית חזקה יכולה לעזור להגדיר ולבדל את המוצר ממוצרים אחרים תחרותיים הנמצאים בשוק, ותבטיח שלא יסתנן לתכני העסק תכנים שאינם רלבנטיים או שייכים למוצר דומה אחר. שנית, עסקים צריכים להתמקד ביצירת מסר ייחודי ובלתי נשכח. משמעות הדבר היא שיש ליצור תוכן מרתק המתמקד ביצירת ערך לעסק ובהדגשת ההיבטים החיובים והערכיים ביותר של המוצרים או השירותים.

לבסוף, יש לדאוג שהמותג, אשר כעת הוא מוכר יותר ללקוחות, מצליח לענות על דרישותיהם מקבל סיקורים חיוביים באופן עיקבי. העלאת המותג למודעות הלקוחות ועידודם לחלוק את חוויותיהם החיוביות לא רק שמעלה את המוניטין של המוצר או השירות, אלא גם מדחיק את התוצאות השליליות ומעלה את החיוביות יותר.

האם ניתן לנצל קידום אתרים בגוגל למטרת דחיקת תוצאות שליליות?

כחלק מהניסיון להדחיק תוצאות שליליות, ניתן להשתמש גם בקידום אתרים ממומן בגוגל. גוגל מציעה מספר כלים ושירותים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור לעסקים לשלוט בתוצאות מנוע החיפוש. ראשית, עסקים יכולים להשתמש ב-Google AdWords כדי ליצור מסעות פרסום בתשלום כמו תשלום לפי קליק (PPC) ומודעות לתצוגה. שיטה זו מאפשרת לעסקים לשלוט במקום בו התוכן שלהם יופיע בעמוד התוצאות כך שאפשר יהיה לדחוק יותר את התוצאות השליליות. בנוסף, שימוש במילות מפתח וביטויים ממוקדים במודעות יכול לעזור להבטיח שהתוכן הרלוונטי והחיובי ביותר יופיע גבוה יותר בעמוד התוצאות.

שנית, כפי שדיברנו גם קודם, עסקים צריכים להשקיע בשירותי תוכן על פי כללי SEO שיכללו פעולות כמו מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה של התוכן כדי להבטיח שהתוכן החיובי יעלה כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים שירותים הקשורים לעסק. לבסוף, עסקים יכולים לנצל את כלי קידום האתרים של גוגל, המספקים תובנות חשובות לגבי האופן שבו לקוחות מוצאים את האתר ומעורבים בו, כדי להסיק מסקנות, ללמוד את התנהגות הגולשים ולדעת לתקוף בעיות עוד לפני שהן מופיעות. כאשר מבינים מאיפה יכולה להעלות בעיה פוטנציאלית יהיה קל ומהיר יותר לפתור אותה עוד בטרם היא הצליחה להתבטא בעמודי התוצאות.

איך פרסום בתשלום יכול לסייע למען דחיקת תוצאות שליליות?

פרסום בתשלום יכול להיות כלי יעיל לעסקים אשר מעוניינים בדחיקת תוצאות שליליות. באמצעות שימוש במודעות ממוקדות, עסקים יכולים לדחוף את התוכן שלהם לראש דפי התוצאות של מנועי החיפוש, בין השאר, כדי לעזור להסתיר את כל הביקורות השליליות או סיקור העיתונות שאולי הזיק למוניטין של החברה. בנוסף, עסקים יכולים להשתמש בקמפיינים של תשלום לפי קליק (PPC) כדי להגביר את הנראות שלהם ולעודד משתמשים לבקר באתר שלהם. קמפיינים אלה יכולים יעזור לעורר ביקורות חיוביות יותר ולהעלות את העסק בדירוג דף התוצאות. יתר על כן, פרסום בתשלום יעזור לדחוק תוצאות שליליות מכיוון שהוא לא יתמקד באותם קהלים  שסביר להניח שיהיו קולניים לגבי חוויות שליליות אלא ידבוק במילות המפתח שנועדו לפנות לקהלים הנכונים והמתאימים ביותר למהות העסק או השירות.

פרסום בתשלום עוזר להבטיח שהלקוחות יקבלו את המידע העדכני ביותר. על ידי הצגת מודעות באופן קבוע, עסקים יכולים להבטיח שהלקוחות שלהם יקבלו את החדשות וההמלצות האחרונות לגבי המוצרים והשירותים. פרסום זה עוזר לשמור על תפיסת מותג חיובית ומדחיק את התוצאות השליליות במיוחד אם הן לא מעודכנות או לא מדויקות. בנוסף, עסקים יכולים להשתמש בפרסום בתשלום כדי לשפר את הדירוג שלהם בתוצאות החיפוש המקומיות באמצעות התמקדות במילות מפתח ספציפיות ומיקוד בקהלים מקומיים, כמו גם במשיכת יותר תנועה לאתר ולדפי המדיה החברתית. באמצעות פעולות אלו, הסבירות שאנשים ישאירו ביקורות חיוביות גדולה יותר, דבר  שיעזור להתמודד במקביל עם ביקורות שליליות, אם קיימות. בנוסף, הצגת מודעות במדיה החברתית יכולה גם לעזור לעסקים ליצור קשר ישיר עם הלקוחות שלהם, ולאפשר להם להגיב לכל התלונות בזמן אמת כך שהמוניטין החיובי יישמר וכך גם שביעות רצונם של הלקוחות.

איך מודדים ומנתחים את ההשפעה של דחיקת תוצאות שליליות?

מדידה וניתוח של ההשפעה הקיימת לדחיקת התוצאות השליליות עלולה להיות תהליך ומרכב ומסובך. עם זאת,  ברור הוא שתהליך שכזה הינו חיוני לעסקים כדי שהם יוכלו להבין כיצד המאמצים שלהם באו לידי ביטוי ועד כמה הם השתלמו. ראשית, עסקים צריכים לעקוב אחר ההתקדמות שלהם בדפי התוצאות של מנועי החיפוש על ידי מעקב אחר הדירוג והנראות שלהם בהשוואה למתחרים. מדד זה יכול לעזור להם לקבוע האם התוצאות השליליות אכן נדחקו לדפים פנימיים או תחתונים יותר. בנוסף, עסקים יכולים למדוד את הצלחת מסעות הפרסום שלהם על ידי מעקב אחר הקליקים שהמודעות שלהם מקבלות. הם יכולים גם להשתמש בכלי ניתוח כדי למדוד תעבורה לאתר ולנתח את רמת המעורבות של המשתמשים שתתבטא בזמן שהייה באתר ובשיעור יציאה מדף הכניסה.

לבסוף, עסקים יכולים לעקוב אחר סנטימנט הלקוחות על ידי איסוף חוות דעת של לקוחות ולימוד הדירוג שהם נותנים לעסק או לשירות. אם מחפשים אחר דפוסים ניתן גם להשתמש בסקרים ושיטות נוספות  לאיסוף משוב מהלקוחות על מנת לקבל הבנה טובה יותר כיצד דחיקת התוצאות השליליות משפיעה על המוניטין. בנוסף, ניתן לעקוב אחר סנטימנט הלקוחות במדיה החברתית, לנטר ולעקוב אחר אזכורים של העסק, תלונות או ביקורות שליליות שמתפרסמות. מדד זה יכול לעזור לקבוע עד כמה יעילים הקמפיינים אשר מנסים להשפיע על דעת הלקוחות. לבסוף, עסקים צריכים גם לעקוב אחר הדירוג המתקבל אצל המתחרים כדי להשוות את ביצועיהם לאלו של המתחרים, להבין ולזהות תחומים שבהם ישנה דרישה וצורך להשתפר. כך שלפעמים דווקא באמצעות התייחסות לאותן תלונות וביקורות, יהיה ניתן לשדרג ולשפר את המוניטין באמצעות תשובה כנה העונה בדיוק על הצרכים והדרישות של הלקוחות.

אי אפשר לשכוח שיש לעקוב אחר כל שינוי באלגוריתמים של מנועי החיפוש, כגון RankBrain של גוגל, כדי לקבל הבנה כיצד מאמצי דחיקת התוצאות השפיעו. ככלל, יש להשתמש בכל אמצעי המדידה והשיטות השונות, לרבות החדישות ביותר, כדי לקבל החלטות מושכלות בקשר ליעילות הפעולות השונות שנעשות. כדי להיות בטוחים שאתם נמצאים בחזית הטכנולוגיה ומשתמשים בכל מה שניתן כדי לשמור על התדמית הנקייה בה אתם מעוניינים, יש לבדוק שאיש המקצוע אכן יהיה מומחה בתחומו ויוכל לספק עבורכם את התוצאות הטובות ביותר.

איך למצוא מומחה שיוכל לבצע דחיקת תוצאות שליליות באופן מהיר ויעיל?

מציאת מומחה שיכול להדחיק תוצאות שליליות במהירות וביעילות היא המפתח להבטחת הצלחתו של כל עסק. השאלה היא איך מוצאים את המומחה הנכון ביותר? הצעד הראשון הוא לבדוק מספר מועמדים פוטנציאליים. חשוב לוודא שלאדם יש ניסיון בתחום, כמו גם ידע על האסטרטגיות והטכניקות העדכניות ביותר לדחיקת תוצאות שליליות. בנוסף, תוכלו לבקש הוכחות להצלחות קודמות והתייחסויות מחברות אחרות.

בשלב הבא, עסקים צריכים לחפש מומחים שמבינים את חשיבות האופטימיזציה שנעשית למנועי החיפוש (SEO) ויודעים כיצד לנצל זאת לטובתם. מועמד טוב יוכל להסביר כיצד קידום אתרים עובד וכיצד הוא משתמש בו כדי להדחיק או להעלים כליל באופן יעיל תוצאות שליליות. יתר על כן, על בעלי המקצוע להכיר את האלגוריתמים המשמשים את מנועי החיפוש, ולהבין גם במדיה החברתית וכיצד ניתן למנף אותה לטובת העסקים עצמם. מומחה ומקצוען מוכשר יוכל להסביר כיצד פועלות פלטפורמות שונות, וכן כיצד להשתמש בהן באופן אסטרטגי על מנת לשפר את הנראות ולדחוק תוכן לא רצוי. בנוסף, על בעל המקצוע להכיר את שיטות העבודה המומלצות ליצירת קשר עם לקוחות במדיה החברתית וכיצד ניתן לשמור באמצעותם על מוניטין חיובי.

לבסוף, חשוב לוודא שהמומחה הינו יצירתי ואנליטי, כך שהוא  יהיה מסוגל להמציא אסטרטגיות יעילות לדחיקת תוצאות שליליות, ולנתח נתונים ומגמות על מנת לזהות תחומים שבהם ניתן לבצע שיפורים. מן הסתם תידרשו, כבעלי עסקים, גם לשקול את המועמדים על פי פרמטר העלות. ישנם מגוון שירותים ועמלות שנלקחות על ידי בעלי מקצוע שונים, ובדרך כלל הן יתבססו על ניסיונו וכישוריו הספציפיים. כאשר אתם שוקלים פרמטר זה, חשוב לזכור שיש להתייחס לעלות שכרו של המומחה אל מול אובדן פוטנציאלי של לקוחות ואובדן מוניטין שעלולים לנבוע מהתמודדות איטית מדי ובלתי יעילה עם תוצאות וביקורות שליליות. בסך הכל, מציאת מומחה שיכול לדחוק תוצאות שליליות במהירות וביעילות ידרוש מחקר ומאמץ מהעסקים המעוניינים בכך. אך התוצאות הטובות וההשפעות רחבות ההיקף הנובעות מכך יעשו את המאמץ לשווה.

חברת MyReputation יכולים לעשות את כל העבודה המתבקשת ועוד הרבה יותר, כאשר עיקר התמקדותם הוא בשמירת המוניטין של העסק באינטרנט. הם מצטיינים בהדחקת אזכורים שליליים, טיפול בשיימינג ושיפור התדמית ברשת בדיסקרטיות מלאה ובגיבוש תוכנית פעולה מפורטת. תוכלו להיות בטוחים שתקבלו בכל נקודת זמן נדרשת ניתוח מצב התואם את המציאות ודרכים וטכניקות לשיפורו. אם אתם מעוניינים עוד היום להציל את העסק שלכם מפני השפעה שלילית קיימת או פוטנציאלית, צרו קשר עם חברת MyReputation והמומחים שלה בטלפון 04-6053067.

שתף ב:

דחיקת תוצאות שליליות

אולי יעניין אותך גם: