ניהול מוניטין למוסכים

בשנים האחרונות אנו עדים לכמות רחבה של בעלי מקצוע ונותני שירות הפונים אל חברות המתמחות בניהול מוניטין. ענף המוסכים נחשב אחד הענפים הבולטים בעולמות ניהול המוניטין מאחר ומדובר בענף בו "נכון ו/או לא נכון" בעיני הלקוח הם סובייקטיביים במיוחד. כתוצאה מכך אנו רואים מוסכים רבים הסובלים מביקורות שליליות ושם רע על לא עוול בכפם. מוניטין שלילי יכול להגיע אלינו ממגוון רחב של מוקדים – רשתות חברתיות, כלי גוגל לעסקים, טוקבקים, כתבות ואפילו תחקיר של יצאת צדיק אשר יכול לפגוע רבות בהתקדמות העסקית והכלכלית שלנו. דרך ניהול מוניטין ניתן לדחוק את את כל האזכורים השליליים אודות המוסך ולבנות מוניטין חיובי ונכון להצלחתו. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות ניהול מוניטין – אנשי המקצוע של My Reputation פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

ניהול מוניטין למוסכים – במה מדובר?

העולם בו אנו חיים הפך בעשורים האחרונים לעולם טכנולוגי, עולם דינאמי ומהיר במיוחד בו כל אדם יכול בלחיצת כפתור להביע את דעתו ולקבוע נחרצות עובדות(בין אם הן נכונות או לא) ולהגיע אל מאות אלפי אנשים ברגע אחד. כיום ניתן לראות כי כל הפעולות נעשות בדיגיטל – החל מהרשמה לאוניברסיטאות, משלוחי מזון, צריכת מידע על כל סוגיו, מוזיקה, שידורי טלוויזיה וספורט ואלו הם כמובן רק הדברים החיובים.

לצד כל הדברים החיוביים אנו רואים גם לא מעט חסרונות, את מרבית החסרונות רואים בעלי מקצוע ואנשי עסקים, בעלי מוסכים במקרה שלנו. בשנים האחרונות אנו רואים מגמה העולה בצורה משמעותית ובה האצבעות שלנו הופכים להיות הנשק הכי חזק שיכול להיות, היד הופכת להיות פשוט "קלה על המקלדת". כתוצאה מכך אנו רואים מוסכים רבים אשר מוצאים את עצמם נהנים מאין ספור חוות דעת שליליות, אזכורים שליליים, פסקי דין המופיעים בכל עבר ולא מעט ביקורות על פועלם. כל אותם ביקורות מגיעות מלקוחות, קולגות, מוסכים מתחרים ולעיתים אנשים שנפגעו מאיתנו בעבר והרע מכל – שכל אלו פוגעים בנו, בשמנו הטוב ובהצלחה של המוסך שלנו בצורה משמעותית.

המוניטין של מוסך מושפע רבות מן עולם הדיגיטל – אזכורים שליליים המופיעים ברשתות החברתיות במנועי החיפוש הורסים לא מעט תהליכים עסקיים ואף פרטניים אותם אנו נרצה לעשות. יחד עם זאת אנו רואים כי בשנים האחרונות בעלי מוסכים רבים הבינו את החשיבות בניהול מוניטין לעסק שלהם ופונים אל חברה המתמחה במלאכת ניהול מוניטין למוסכים. השם שלכם ושל העסק שלכם הוא "הנשק" הכי חזק שלכם ומשפיע רבות על כל תהליך עסקי בתוכו. חברת My Reputation נחשבת לאחת החברות החלוצות והמובילות במשק הישראלי בניהול מוניטין לצד שיווק וקידום אורגני במנועי החיפוש ועובדת ללא לאות על מנת לדחוק את האזכורים השליליים ממנועי החיפוש, לטהר ולנקות את שמכם הטוב, לנהל עבורכם קמפיין מוניטין חיובי במנועי החיפוש וכך דואגת כי השם שלכם ושל המוסך שלכם תמיד יעלה בשפתיים חיוביות.

ניהול מוניטין למוסך

היכן ניתן למצוא אזכורים שליליים על מוסכים?

אם אנחנו נחזור מספר דו ספרתי של שנים אחורה סביר להניח שאזכורים שליליים על כל סוגיהם היינו שומעים רק מפה לאוזן, בשווארמה השכונתית, בארוחות השבת המשותפות עם המשפחה ובמקרים קיצוניים למדי בטלוויזיה ו/או בטור בעיתון. יחד עם זאת אנחנו מספר עשורים קדימה וכיום אנו חיים בעולם אחר לגמרי – עולם דיגיטלי בו כל אחד יכול לצרוך מידע ולהביע את הדעה שלו על כל נושא בין אם מדובר בדעה חיובית ו/או דעה שלילית. כיום בעידן בו אנו חיים כל ביקורת ולו הכי קטנה יכולה להגיע אל מאות אלפי אנשים ברגע נתון ולפגוע בשמנו ובשם העסק שלנו. כיום אנו רואים לא מעט מקומות בהם מוסכים סובלים מאזכורים שליליים:

  • מנועי חיפוש – מנוע החיפוש הוא המקום העיקרי בו תוכלו למצוא אזכורים שליליים על מוסכים ו/או על שמכם הפרטי מאחר ומדובר במנוע המרכז את כל שאר המקרים שנציין בהמשך. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם ובכל שנייה מתבצעים בו עשרות מיליוני חיפושים מסביב לעולם. אנו רואים לא מעט בעלי מוסכים ואנשי עסקים המופיעים בצורה שלילית במנוע החיפוש וכתוצאה מכך נפגעים בצורה משמעותית.
  • רשתות חברתיות – גם הרשתות החברתיות תופסות נתח לא קטן בכל הקשור לאזכורים שליליים. אנו רואים לא מעט בעלי מוסכים אשר מוכפשים במרוצת השנים באמצעות הרשתות החברתיות השונות – פייסבוק, אינסטגרם ובשנים האחרונות גם טיקטוק. כל אלו פוגעים פגיעה ישירה באותם מוסכים.
  • טוקבקים באתרי החדשות – בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט מוסכים ושאר בעלי מקצוע ונותני שירות אשר חווים באופן קבוע ומתמשך טוקבקים אודותיהם באתרי החדשות. אותם טוקבקים פוגעים בצורה ישירה בשמם הטוב ובשם העסק שלהם. שילוב של טוקבקים יחד עם מקומות ראשונים בחיפושים האורגנים במנועי החיפוש עלולים לגרום לפגיעה מתמשכת, ישירה וממוקדת.
  • פסקי דין – אין זה משנה אם יצאתם זוכים במשפט או לא, כאשר פסק דין שלכם מתפרסם במנועי החיפוש בעמוד הראשון תחת השם שלכם ו/או תחת השם של העסק שלכם זה באופן אוטומטי מדליק נורת אזהרה. מדליק נורת אזהרה עבור לקוחות פוטנציאליים המעוניינים להגיע למוסך, קולגות אשר מעוניינים לבוא איתכם בשיתופי פעולה ואף אזכור של השם הפרטי שלכם יכול לפגוע בכם בקשרים חברתיים ואף ברקימת מערכות יחסים חדשות.
  • טלוויזיה ועיתונים – בעלי מקצוע רבים חשופים לפגיעה גם בטלוויזיה ובעיתונים, בהנחה ופורסמה עליכם כתבה בעיתונים ו/או מטעם תכנית טלוויזיה אין מן הנמנע שתרצו להדחיק זאת ככל האפשר.

האם תוצאות שליליות במנועי החיפוש יכולים לפגוע בנו?

מדובר בשאלה רטורית לחלוטין. תוצאות שלילות במנועי החיפוש לא רק יכולות לפגוע בנו אלא פוגעות בנו במלוא מובן המילה. כיום גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר כאשר מדי שנייה מתבצעים בו למעלה מ – 50 מיליון חיפושים. תוצאות שליליות במנועי החיפוש פוגעות בנו, בשמנו הטוב ופוגעת בנו רבות. אנו מציעים לכם להריץ את השם של העסק שלכם ו/או את שמכם הפרטי במטרה לראות מה הם התוצאות המבוקשות. זכרו, כל לקוח פוטנציאלי ו/או איש עסקים אשר ירצה לעשות איתכם עסקים יעשה את אותו הדבר בדיוק.

תוצאות שליליות המופיעות במנועי החיפוש יכולים לפגוע בבעלי מוסכים במגוון רחב של אספקטים, ביניהם אנו רואים:

  • מיתוג בעייתי
  • פגיעה בשם המוסך
  • פגיעה בשמנו הטוב
  • חשיפה של מידע פרטי ואישי
  • ביטול עסקאות
  • מעבר לקולגות ומתחרים מן התחום
  • ירידה ניכרת במחזור החודשי והשנתי של העסק
  • פגיעה בקשרים בין אישיים
  • פגיעה בקשרים חברתיים
  • פגיעה בזוגיות

כל אלו הם רק חלק מהדברים שיכולים לקרות כתוצאה מתוצאות שליליות על המוסך ו/או על שמכם הפרטי המופיעים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות השונות.

"האם אני כבעל מוסך יכול לנהל לעצמי את המוניטין לבד?"

אנו רואים לא מעט בעלי מקצוע מתחומים רבים, בפרט בתחום המוסכים אשר נכוו לא מעט ותוהים האם הם יוכלו לנהל לעצמם את המוניטין לבד או שמא הם יצטרכו בעל מקצוע לעבוד איתו. הלכה למעשה כל אחד יכול לנהל את עצמו את המוניטין יחד עם זאת התשובה החכמה להגיד היא שעליכם לפנות אל בעל מקצוע המתמחה בתחום. ניהול מוניטין הינו עולם בפני עצמו הדורש ניסיון, מקצועיות והבנה נרחבת של עולמות הדיגיטל לצד עולמות הקידום האורגני – עבודה חובבנית, לא מקצועית וללא ניסיון יכולה לגרום יותר נזק מתועלת.

אנו מניחים שאין לכם מספיק זמן ללמוד את כל רזי עולם השיווק והדיגיטל לצד עולמות ניהול המוניטין ויש לכם התחייבויות רבות במוסך. לכן אנו ממליצים לכם לפנות אל חברה המתמחה במלאכת ניהול מוניטין למוסכים אשר תלווה אתכם ותנהל עבורכם את המוניטין ברשת הן מבחינה מקצועית, הן מבחינת זמן והן מבחינת ניהול נכון של הסיטואציה בצורה שכלית ולא עם הרגש. (רובנו לא מצליחים להגיב בקור רוח כשהם רואים אזכורים שליליים אודות העסק אותו הם בנו בעשר אצבעות, אנחנו יכולים להבין אותם..).

ניהול מוניטין למוסכים – הסרת פסקי דין

אנו עדים ללא מעט פורטלים המפרסמים באופן קבוע פסקי דין מנישות שונות, אותם פסקי דין בין אם מדובר בפסקי דין חיובים ו/או שליליים מהווים רושם ראשוני רע אל מול לקוחות פוטנציאליים, קולגות מהתחום ואף כאשר אנחנו נרצה להיכנס לזוגיות והשם שלנו ו/או של העסק שלנו "יגוגל".

כתוצאה מכך אנו רואים בעלי מקצוע ומוסכים רבים המבינים את החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת ניהול מוניטין למוסכים אשר תדע לדחוק את כל האזכורים השליליים עליהם לרבות הסרת פסקי דין כליל מן מנועי החיפוש – כך שהשם שלכם יהיה נקי מאי פעם.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בניהול מוניטין למוסכים

כיום מחיפוש קטן בגוגל, במנועי החיפוש וברשתות החברתיות השונות ניתן להגיע אל עשרות ואף מאות חברות ואנשי מקצוע מן עולם הדיגיטל אשר מציעים לכם שירותי ניהול מוניטין למוסכים. בעלי מוסכים רבים מוצאים את עצמם הולכים לאיבוד בתוך כל ההמון ושואלים את עצמם – "איך ניתן למצוא את החברה הטובה ביותר עבורנו?" אנו מאמינים כי יש לעבוד אך ורק עם חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום. חברה כזו תדע איך לגשת בצורה נכונה אל הפרויקט שלכם ותתן לכם מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת. ריכזנו לכם את המשולש הקדוש מבחינתנו:

  • ניסיון, ותק ומוניטין – אחד הדברים עליהם אנו נרצה לשים דגש הם הניסיון לצד הותק של החברה איתה אנו עובדים. חברה בעלת ניסיון לצד ותק תדע איך לגשת בצורה חכמה, נכונה ויצירתית אל פרויקט ניהול מוניטין ותדע לתת עבורנו את המענה הטוב ביותר. כמו כן אין מן הנמנע שחברה בתחום אשר צברה ניסיון ו-ותק תהיה בעלת מוניטין. אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברות בעלות מוניטין חיובי.
  • הבנה בעולמות הקידום לצד לקוחות מרוצים – ניהול מוניטין היא מלאכה לא פשוטה ודורשת מקצועיות ומיומנות בעולמות הדיגיטל והקידום. בדקו כי החברה איתה אתם עובדים הינה מתמחה בעולמות השיווק והקידום. כמו כן היינו מציעים לכם לבדוק מי הם חוג לקוחותיה בעולמות הקידום – כך תוכלו לקבל לא מעט אינדיקציה על היכולת של אותה חברה.
  • דיסקרטיות זה שם המשחק – אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה המתחייבת איתנו לחוזה סודיות ודיסקרטיות. כך גם האינטרסים שלנו וגם של החברה נשמרים זהים.

 

תיאום ציפיות – ריצת מרתון

בשונה ממה שאנשים רבים נוטים לחשוב כאשר אנחנו מדברים על ניהול מוניטין למוסכים ולעסקים בפרט אנו מדברים על ריצת מרתון ולא על ריצת ספרינט. בהנחה ופנה אליכם בעל מקצוע והבטיח לכם שהחל משבוע הבא ו/או חודש הבא "כבר לא יהיו אזכורים שליליים אודותיכם" הרי לכם שכדאי לכם לבחון את אותו בעל מקצוע בעשר עיניים – אנשים רבים רוצים להאמין שזוהי המציאות אך ברוב המציאות לא זוהי המציאות.

ניהול מוניטין דורש מאיתנו אפיון נכון לצד בניית תכנית עבודה מפורטת ומסודרת לשם הדחקת אזכורים שליליים והעלאת שמכם בשפתיים חיוביות. לכן אנו ממליצים לכם לשבת לשיחת תיאום ציפיות יחד עם החברה איתה אתם מתכננים לעבוד. בשיחה זו תעשו איפיון מלא לצרכים שלכם, לצרכים של העסק שלכם, תדונו על מתחרים וקולגות אשר אתם מרגישים שאולי עושים לכם "עוול" ותבנו תכנית עבודה מפורטת ומסודרת כל הדרך להצלחה.

ברוב המקרים לא מדובר בתהליך של מספר ימים אך לגמרי תהליך שווה שעוזר לכם ליצור מוניטין חיובי, להחזיר חזרה את השם שאיבדתם ולהעלות את מחזור המכירות השנתי בצורה משמעותית. במהלך השיחה תגדירו מטרות, תכירו אחד את השני ותבנו יחד יחסים של אמון, הבנה והכלה.

"האם מדובר בשירות דיסקרטי?"

אחד הדברים החשובים ביותר לשם הצלחת פרויקט ניהול מוניטין הוא דיסקרטיות של שני הצדדים. חברת My Reputation פגשה במהלך השנים מאות לקוחות מסקטורים שונים – אנשי ציבור מפורסמים, חברות ענק, ארגונים, עסקים גדולים וקטנים כאחד המשותף בין כל אותם עסקים – כולם חששו לפרטיות ולדיסקרטיות שלהם. כאשר אנחנו עובדים עם חברה המתמחה בניהול מוניטין למוסכים אנו צריכים לדעת כי דיסקרטיות מהווה עבורה ערך עליון והיא עובדת ללא לאות לשם הבטחת הדיסקרטיות של התהליך ושמירה על חיסיון של כל מה שנאמר בפגישות.

לשם הבטחת והצלחת התהליך עליכם להיות כמה שיותר כנים ואמיתיים עם החברה איתה אתם עובדים, הסירו דאגה מליבכם מאחר והאינטרס שלכם ושל חברת ניהול המוניטין משותף – לדחוק את האזכורים השליליים, להעלות אתכם בשפתיים חיוביות ולצעוד איתכם כל הדרך להצלחה עסקית, כלכלית, נפשית ורגשית.

ניהול מוניטין למוסכים עושים עם גלעד קמר

גלעד קמר הפך בשנים האחרונות לחביב המוסכים בישראל ונחשב לאחד מן אנשי המקצוע המובילים בישראל בעולם ניהול המוניטין. גלעד הוא בעל חברת קידום אתרים (Webs) אשר נחשבת לאחת מן החברות החלוצות, המובילות והמתקדמות ביותר בעולמות הקידום והשיווק. גלעד יודע בדיוק כמוכם כמה שם טוב שלכם ושל העסק שלכם חיוני להצלחה בעסק והצלחה בחיים בפרט.

במל השנים גלעד ליווה מגוון רחב של מוסכים ופרויקטים מורכבים יחד עם אנשי ציבור מפורסמים מהעולם ומהארץ. גלעד מהווה "קבלן ביצוע" ומספק מענה ביטחוני למגוון רחב של עסקים, חברות, ארגונים ואנשי ציבור.

עם ניסיון של למעלה מעשור בעולמות הקידום מצליח גלעד להשפיע באופן ישיר על חוג לקוחותיו ועוזר להם לדחוק את האזכורים השליליים ולנהל מוניטין חיובי ונכון במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

ניהול מוניטין למוסכים עושים עם MyReputation

חברת MyReputation הינה חברת ניהול מוניטין הנמצאת בבעלותו של גלעד קמר ונחשבת לחלק מקבוצת Webs קידום אתרים אשר הפכה כבר מזמן לביטוי שגור בעולמות הקידום והשיווק. כמו שכבר הצלחתם להבין ניהול מוניטין איננו דבר קל וטומן בחובו אתגרים רבים לכן יש צורך במקצועיות, מיומנות ויצירתיות בתחום. לכן אין מן הנמנע לעבוד עם חברה המתמחה בתחום אשר תדע לתת לכם מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת.

חברת My Reputation בהובלתו של גלעד קמר מתמחה בעולמות ניהול מוניטין וליוותה במרוצת השנים בהצלחה ובדיסקרטיות פרויקטים רבים לרבות ניהול מוניטין למוסכים. הדרך לתדמית ציבורית חיובית נמצאת מרחק קליק אחד ממך.

דואגים למוניטין.

בוחרים My Reputation

שתף ב:

ניהול מוניטין למוסכים

אולי יעניין אותך גם: