ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן

עולם היזמות והנדלן נחשבים בין העולמות הפורים ביותר בשנים האחרונות. יזמים ואנשי מקצוע מן עולם הנדל"ן יסכימו איתנו שעדיף שם טוב משמן טוב ואין מן הנמנע שהם עובדים ללא לאות על מנת לשמור על המוניטין שלהם. ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן עוזר להם לשמור על השם הטוב שלהם ואף להפוך את תדמית שלהם לחיובית הרבה יותר. כמו כן אנו רואים לא מעט יזמי נדל"ן הסובלים מביקורות ומוניטין שלילי במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. כל אלו פוגעים רבות הן בהתקדמות העסקית והן בהתקדמות הכלכלית. באמצעות ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן ניתן לדחוק את האזכורים השליליים אודות יזמי נדל"ן ולבנות עבורם מוניטין חיובי וחיוני להצלחתו. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות ניהול מוניטין – אנשי המקצוע של MyReputation פה על מנת להסיר לכם כל צל של ספק.

ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן – במה מדובר?

העולם בו אנו חיים הפך בעשורים האחרונים לעולם בו נושמים, חיים ומדברים דיגיטל. אין בעל מקצוע שהנושא הזה נוגע לו ללב יותר מיזמי נדל"ן אשר היקף גדול מן העבודה שלהם נעשית ונגרמת מהמדיה וממנועי החיפוש. מדובר בעולם דינאמי ומהיר בו בלחיצת כפתור כל אדם יכול להביע את דעתו, לפרסם אותה בין אם היא חיובית ו/או שלילית. כיום דרך המדיה ומנועי החיפוש ניתן להגיע אל משקיעים ולקוחות פוטנציאליים, שיתופי פעולה רבים ואף להפוך לאוטוריטות במקצוע באזורים ובתחומי עניין מסוימים.

יחד עם זאת לצד כל הדברים החיובים והיתרונות הגלומים במדיה ישנם גם לא מעט חסרונות, אנו מאחלים לכם לא להגיע למצב כזה אך לעיתים עושה רושם כי במקצועות הנדל"ן אי אפשר למנוע זאת. בשנים האחרונות אנו רואים מגמה מתמדת של בעלי מקצוע המנסים לפגוע בקולגות שלהם ו/או לקוחות פרטיים אשר מוציאים את "זעמם" על המקלדת גם כשאין ביסוס לדבריהם.

כתוצאה מכך יזמי נדל"ן רבים "נהנים" ממגוון רחב של חוות דעות שליליות, אזכורים שליליים, פסקי דין אודותיהם המככבים במנועי החיפוש, טוקבקים וביקורות. אלו יכולים להגיע כמו שכבר נאמר מקולגות, לקוחות, מתחרים מהתחום ופוגעים בשמנו הטוב ובסיכוי שלנו להצלחה בתחום.

איפה ניתן למצוא אזכורים שליליים אודות יזמי נדל"ן?

אם נחזור מספר עשורים אחורה אין מן הנמנע שמרבית האזכורים השליליים לצד מוניטין שלילי היו עוברים אך ורק מפה לאוזן, היינו יכולים לשמוע אותם בבית קפה השכונתי, בריכולי הבר בסופי שבוע ולעיתים גם בארוחות משפחתיות. אותם אזכורים שליליים לחלוטין לא היו באותם היקפים עליהם אנו מדברים היום. כאשר אנחנו מתקדמים מספר עשורים חזרה ומדברים על ההווה אנו רואים כי אנחנו חיים בעידן אחר לגמרי. מציאות בה הכל מונגש בצורה דיגיטלית וכל אדם באשר הוא יכול לכתוב ביקורת ו/או להזכיר אותנו בצורה שלילית וכתוצאה מכך לפגוע בצורה ישירה במוניטין ובשמנו הטוב. עולם הדיגיטל גרם לכך שכל דעה ולו הכי קטנה יכולה להגיע תוך זמן קצר אל עשרות ואף אל מאות אלפי אנשים. כיום אנו רואים מגוון רחב של מקומות בהם ניתן למצוא אזכורים שליליים אודות יזמי נדל"ן:

  • טוקבקים באתרי החדשות – לא מעט אתרי חדשות מסקרים פרויקטי נדל"ן, השקעה ומאזכרים שמות של יזמים. טוקבקים מאתרי החדשות הינם אחד הגורמים הרלוונטיים והמשפיעים ביותר מתחילתו של עידן האינטרנט. שילוב של טוקבקים יחד עם תוצאות המופיעות גבוה במנועי החיפוש עלולים לגרום לפגיעה בשמו של יזם הנדל"ן.
  • מנועי חיפוש – מנועי חיפוש הוא המקום העיקרי והגדול ביותר בו אנו נוכל למצוא אזכורים שליליים אודות אנשי מקצוע לרבות יזמי נדל"ן. מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם הוא גוגל ומתבצעים בו למעלה מ – 60 מיליון חיפושים בשנייה. אנו רואים לא מעט יזמי נדל"ן אשר "נהנים" ממוניטין שלילי כתוצאה מאזכורים שליליים במנועי החיפוש.
  • פורטלים מעולם הדין והמשפט – לפני שנה, שלוש שנים ו/או עשור השתתפתם במשפט כלשהו. המשפט אינו חייב להיות קשור לעולמות הנדל"ן ולעיתים גם לסכסוכים אישיים ומשפחתיים אך עדיין כשמריצים את השם שלכם כיזמי נדל"ן אתם רואים אזכורים שליליים מעולמות הדין. רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם והקולגות לא יטרחו להיכנס לראות את תוצאות המשפט ומה היה סוג המשפט – מה שעלול לגרום לכם לפגיעה משמעותית בשם. כמו כן, אנו רואים לא מעט קשרים חברתיים ואף זוגיים הנפגעים כתוצאה ממוניטין שלילי במנועי החיפוש ובפורטלים השונים מעולם הדין והמשפט.
  • רשתות חברתיות – רשתות חברתיות הפכו בשנים האחרונות לאחד מן מוצרי הצריכה הדיגיטליים המשפיעים ביותר בעולם הדיגיטל ויש להם השפעה רבה גם על העולם שבחוץ. כיום אנו רואים לא מעט חברות, עסקי נדל"ן ואף יזמים פרטיים הסובלים ממוניטין שלילי כתוצאה מאזכורים שלילים ברשתות החברתיות. למעשה ישנם מספר דברים אותם תוכלו לעשות על מנת לדחוק את אזכורים אלו ואף במקרים חריגים גם למחוק אותם כליל.

אלו הם רק חלק מן המקומות בהם תוכלו למצוא אזכורים שליליים אודות יזמי ואנשי נדל"ן. אנו מאמינים כי הדרך האיכותית, הבריאה והטובה ביותר להתמודד עם אזכורים אלו ולדחוק אותם מן מונעי החיפוש היא דרך עבודה עם חברה המתמחה במלאכת ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן אשר תדע לאפיין את חומרת הבעיה, תבנה עבורכם תכנית עבודה מפורטת ומסודרת לשם טיפול בבעיה ותחליף את אותן תוצאות "מטרידות" בתוצאות חיוביות אשר יתנו עבורכם ערך מוסף ויבנו את המוניטין החיובי שלכם.

 

החשיבות הרבה של ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן

יש לא מעט מקצועות בהם המוניטין הוא ערך עליון של בעל המקצוע – יזם נדל"ן הוא אחד מהם. כאשר אתה יזם נדל"ן אתה רוצה לשמור על השם שלך נקי מכל רבב ו/או אזכור שלילי. אנו מאמינים כי ישנה חשיבות רבה בניהול מוניטין ליזמי נדל"ן לבין הצלחתם האישית והעסקית. יזם בעל מוניטין חיובי ממגנט ומושך אליו לקוחות איכותיים ואף יוצר אצלם אמון בצורה מהירה הרבה יותר מאחר וכולנו ניזונים היום מעולמות הדיגיטל והאינטרנט. יחד עם זאת יזם נדל"ן עם מוניטין שלילי יחווה לא מעט קשיים וכישלונות בעודו מנסה להרים את עצמו. הדרך הטובה ביותר לשמור על מוניטין חיובי לאורך זמן הוא דרך ניהול מוניטין עם חברה המתמחה בתחום.

אילו אנשים מתחום הנדל"ן נעזרים בשירותי ניהול מוניטין?

כמו שכבר הצלחתם להבין עולם הנדל"ן נחשב אחד העולמות המניבים והגדולים ביותר. בעולם זה עובדים לא מעט בעלי מקצוע ויזמים אשר החלו להבין את החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בשירותי ניהול מוניטין. בין אותם אנשים וחברות בתחום הנדל"ן אנו רואים:

  • יזמי נדל"ן – ישנם לא מעט אנשים המתמחים ביזמות נדל"ן, חלקם גם לא עובדים אל מול חברה מסודרת או מאחורי שם מסודר אלא מאחורי השם שלהם. על מנת לשמור על שמם ללא רבב ובעל מוניטין גבוה הם בוחרים להשתמש בשירותי ניהול מוניטין.
  • מתווכים מעולמות הנדל"ן – מתווכים הם חלק בלתי נפרד מן עסקת נדל"ן, אנו רואים לא מעט מתווכים אשר השם שלהם נקשר באופן ישיר לסוגיות ואזכורים שליליים. אלו יכולים להיות מחייהם האישיים או מעולם הנדל"ן. מה שמהווה פגיעה ישירה בשמם הטוב של אותם מתווכים ואף במקרים רבים בהם הם חלק מן חברה המתמחה בנדלן גם לשמה של החברה כולה.
  • קבלנים – שמם של קבלנים לא פעם נקשר באזכורים שליליים רבים אלו יכולים להיות כתוצאה מכתבות המזכירות את שמם בצורה שלילית, עסקאות נדל"ן שלא צלחו ולעיתים גם לסוגיות כספיות.
  • חברות ניהול – כיום אנו רואים לא מעט חברות ניהול אשר לוקחות חלק בפרויקטי נדל"ן שונים – הן בניהול הפרויקט בתקופה שלפני והן במהלך האכלוס. אותן חברות ניהול צריכות לשמור על מוניטין גבוה על מנת להגיע אל יזמי הנדל"ן והקבלנים הנכונים. כמו כן, כדי להציג את עצמם בצורה טובה, מכובדת ואיכותית יותר אל מול הדיירים החדשים.

האם ניהול מוניטין מתאים רק למי שיש נגדו אזכורים שליליים?

במרוצת השנים פגשנו בעלי מקצוע רבים ממגוון רחב של סקטורים ותחומים, אחד התחומים השכיחים ביותר הוא תחום הנדל"ן. אנשי מקצוע, חברות ויזמים בעולם נדל"ן עובדים ללא לאות על מנת לעבוד על המוניטין החיובי שלהם ולהשאיר אותו ללא רבב. כתוצאה מכך בעלי מקצוע רבים בתחום שאלו אותנו "האם ניהול מוניטין מתאים לכולם או רק למי שיש נגדו אזכורים שליליים?"

אנו מאמינים כי העולם דינאמי וסביר להניח שהגלגל בשלב כזה או אחר יסתובב, גם אם אתם כרגע נמצאים בתקופה טובה אין לדעת איפה תמצאו את עצמכם בעוד מספר חודשים. לכן אנו מניחים שישנה חשיבות רבה בעבודה עם חברה המתמחה בניהול מוניטין אשר תדאג לנהל את המוניטין שלכם בצורה נכונה, תציג אתכם בצורה חיובית ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש.

עבודה עם חברה זו ממזערת בצורה משמעותית את הסיכויים שאזכורים שליליים (אשר יכולים להגיע בעתיד) יפגעו בכם ובתהליכים העסקיים שלכם מאחר ויש מאחוריכם מוניטין אשר נבנה לאורך זמן בעולם הדיגיטל ויהיה קשה מאוד לערער אותו. כמו כן, בהנחה ואזכורים שכאלו ימצאו את עצמם במנועי החיפוש במקומות הראשונים יהיה בידי החברה את כל הכלים הרלוונטיים להעלים את אותם אזכורים בצורה מהירה אף יותר.

מה הם התהליכים הנעשים במסגרת ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן?

ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן טומנת בחובה לא מעט אתגרים ודורשת יצירתיות, מיומנות ומקצועיות. על בעל המקצוע להבין את עולמות הדיגיטל לרבות קידום אתרים ושיווק ואף הבנה בעולמות הפסיכולוגיה של הגולש ושל הלקוח הממוצע. בדומה לנושאים אחרים מעולמות השיווק גם בניהול מוניטין המטרה היא לשווק, למתג ולהעלות את יזם הנדל"ן על שפתיים חיוביות תוך כדי שימוש בטכניקות מעולמות הקידום והשיווק.

במהלך ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן חברת הניהול פועלת ללא לאות לשם דחיקת האזכורים השליליים והחלפתם בתוצאות ואזכורים חיוביים במטרה להעלות את המוניטין ואת המהימנות של בעל המקצוע. כל אותם תהליכים נעשים בצורה מקצועית תוך כדי שימוש בטכניקות רבות מעולמות השיווק והקידום האורגני. בין הפעולות שנעשות אנו רואים: פגישת אפיון והיכרות עם יזם הנדל"ן בה מבינים את הטענות והמטרות שלו, בניית תכנית עבודה מפורטת ומסודרת, שיפור אופטימיזציה לצד ניתוח של אזכורים שליליים, דחיקת אזכורים שליליים והחלפתם באזכורים חיוביים לשם ייצוב המוניטין ויצירת מוניטין שיהיה קשה לערער.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בניהול מוניטין ליזמי נדל"ן

דרך חיפוש קטן במנועי החיפוש אנו מאמינים שהגעתם אל כמות מכובדת של חברות ובעלי מקצוע המציעים שירותי ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן. יחד עם זאת אנו רואים חברות ניהול, יזמים, וקבלנים רבים אשר תוהים מי היא החברה הטובה ביותר עבורם ואיך ניתן לבחור מבין כל המבחר. אנו מאמינים כי ישנה חשיבות רבה בעבודה אל מול חברה המתמחה בניהול מוניטין לעסקים וליזמי נדל"ן בפרט. אך באותה הנשימה אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה בעלת ניסיון לצד ותק ומוניטין בעולמות אלו. חברה זו תדע איך לתת עבורנו מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת.

ניהול מוניטין ליזמות נדל"ן

לא רק בעולם העסקים, גם בחיים הפרטיים

לא מעט יזמים אשר שמם הפרטי מוזכר נפגעים לא רק בעולם העסקים אלא גם בחייהם הפרטים במערכות יחסים בין חברים ולעיתים גם ביצירת מערכות יחסים זוגיות. לכן דחיקת אזכורים שליליים הפכה בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי עבור כל בעל מקצוע אשר חשוף לאזכורים שליליים אודותיו.

 

MyReputation – ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן

חברת MyReputation הינה חברה המתמחה בניהול מוניטין ליזמי נדל"ן, הוקמה על ידי גלעד קמר ונחשבת לחלק בלתי נפרד מקבוצת Webs קידום אתרים. אנו מאמינים שהצלחתם להבין שתהליך ניהול מוניטין איננו תהליך קל, טומן בחובו לא מעט אתגרים ודורש מקצוענות, יצירתיות והבנה בעולמות הדיגיטל והשיווק. לפיכך אין מן הנמנע כי קיים הצורך להיעזר בבעל מקצוע המתמחה בעולמות ניהול המוניטין לרבות קידום אורגני ושיווק דיגיטלי.

חברת MyReputation בהובלתו של גלעד מתמחה בניהול מוניטין לעסקים ועבדה אל מול גופים, תאגידים, חברות ויזמים רבים ועשתה זאת כל הדרך עד לתדמית ציבורית חיובית אשר לא נפל בה רבב ולו הכי קטן ברחבי האינטרנט.

אנו מאמינים כי ניהול מוניטין איננה מלאכה קלה – תנו למקצוענים לעשות את העבודה עבורכם.

זה הזמן שלכם לדאוג למוניטין שלכם.

זה הזמן שלכם לבחור MyReputation

שתף ב:

ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן

אולי יעניין אותך גם: